Automobilių gamintojai siekdami konkurencingos kainos, neaukojant naujausių technologijų, vis dažniau linkę sutaupyti kai kurių mazgų ar detalių tarnavimo resurso sąskaita. Tokio taupymo pasekmė – vis dažnesni automobilių atšaukimai į dilerinius servisus dėl anksčiau laiko susidėvinčių komponentų. Būtent tai ir sąlygoja tvirtesnės konstrukcijos komponentų atsiradimą antrinės autodalių rinkos pasiūloje. Dėl to verta apžvelgti MEYLE-HD produktų konstrukcinius ypatumus.

Kaip teigia „Wulf Gaertner Autoparts AG“ inžinieriai, HD serija gaminama siekiant sukurti patikimesnius ir ilgiau tarnaujančius produktus lyginant su OEM analogais. Dėka techninių inovacijų ir išskirtinės kokybės, HD serijos produktai savo patikimumu ir konstrukcijos ilgaamžiškumu gerokai lenkia originalius produktus. Didelę įtaką kokybei turi ne tik konstrukciniai sprendimai bet ir kokybiškesnių medžiagų panaudojimas gamybos procese.

Tokie produktai žymimi ženkleliu „MEYLE-HD-Quality“. Jiems suteikiama 4 metų garantija. HD serijos asortimentas formuojamas problematiškų pozicijų filtravimo metodu. Tam pasitelkiama automobilių atšaukimo į servisus statistika, informacija iš techninių apžiūrų centrų, antrinės autodalių rinkos analizė. Standartinės pakabos dalys mūsų keliuose susidėvi vidutiniškai kas 50-70 tūkst. km. Tai reiškia dažnesnius pakabos remontus, ir be abejo brangesnę automobilio eksploataciją. Meyle HD pakabos dalys sukurtos ilgesniam tarnavimo resursui, nekeičiant pakabos parametrų, todėl žodžio „sustiprinta“ nereikėtų suprasti tiesiogiai, ankstyvo susidėvėjimo problema sprendžiama tobulinant vidinę dalių konstrukciją, taigi „išoriniai“ parametrai ir savybės visiškai vienodos kaip ir OEM ar kitų analogų.

Pavyzdžiui pakabos šarnyras – puikiai visiems žinoma, ir be abejo dažnai susidėvinti dalis. Automobiliui stovint šarnyrui tenka iki 0,5 tonos apkrova. Tačiau važiuojant nelygiu keliu, arba ratui smūgiuojant į gilesnę duobę, šarnyro apkrova šokteli iki keleto tonų. Kad šarnyras ilgiau tarnautu esant papildomoms apkrovoms naudojami didesnio diametro pirštai, kontaktinis paviršius papildomai poliruojamas, naudojami atsparesni dilimui plastikiniai įdėklai, guminė apsauga gaminama naudojant natūralų kaučiuką.

Kitas pavyzdys – gumos metalo įvorės, vadinamieji „sailenblokai“. Šios detalės gamybos procesas paprastas – tarp vidinės ir išorinės įvorių pilamas guminis užpildas, kuris stingdamas abi įvores suklijuoja ir sujungia tarpusavyje. Dažniausia „sailenbloko“ gedimo priežastis – guminio užpildo atsiklijavimas nuo metalinio paviršiaus. Problema užprogramuojama jau gamybos proceso metu – guminis užpildas stingdamas traukiasi, taip atsiranda nepageidautini vidiniai įtempimai. MEYLE HD „sailenblokai“ gaminami didesnio diametro, sustingus užpildui „sailenblokas“ preso pagalba suspaudžiamas iki reikiamo diametro, taip pašalinami kenksmingi vidiniai įtempimai. Taip pat naudojami specialaus profilio įvorių paviršiai, kurių dėka guminis užpildas tvirčiau sukimba su metaline įvore.

Įvairūs konstrukciniai sprendimai naudojami gaminant ir kitas MEYLE-HD serijos detales: pakabos svirtis, stabilizatoriaus traukes, amortizatorių atramas, netgi atrodytu paprastus pakabos detalių tvirtinimo varžtus ir veržles. Nevertėtų pamiršti, kad remontuojant pakabą detalės turi būti keičiamos poromis, taip išvengsite pernelyg dažnų apsilankymų autoservise ir ilgiau mėgausitės komfortišku ir tyliu pakabos darbu.

Verta pripažinti, kad HD serijos koncepcija tikrai įdomi ir verta dėmesio.